پزشکان سرتاسر جهان معتقدند زمان توقف واکسیناسیون فرا رسیده است

اخیراً عبارت‌های «کووید۱۹» و «فائوچی» در توییتر ترند شده‌اند و وقتی روی این هشتگ‌ها کلیک می‌کنید، پیام‌های طوطی‌وار دولتی برای‌تان نمی‌آید.


بلکه، با اظهاراتی مانند این گفته‌های دکتر الی دیوید مواجه می‌شوید که ۱.۲ میلیون بار دیده شده است: «فائوچی درباره قرنطینه‌، استفاده از ماسک، ماسک‌های دوتایی، رمدسیویر، واکسن، دوزهای تقویت‌کننده‌ها و منشا ویروس اشتباه می‌کرد. اصلاً چیزی بود که فائوچی درباره‌اش درست گفته باشد؟ یک چیز در مورد کووید نشانم بدهید که فائوچی درباره‌اش درست گفته باشد.»
مرگ‌ومیرها ادامه دارد
مرگ‌ومیرهای ناگهانی، بدون توجیه و بدون تناسب با سن افراد در حداقل ۳۰ کشور صنعتی جهان افزایش یافته است.
بر اساس اخبار محلی، در ماه ژانویه بسیاری از مردم جان خود را در ایرلند از دست دادند. به‌طوری‌که مراسم‌ تشییع جنازه به تعویق افتادند.
اد داود در کتاب جدید خود به نام «علت نامعلوم: همه‌گیری مرگ‌های ناگهانی در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲» به این می‌پردازد که مرگ‌های ناگهانی جوانان کشورهای صنعتی ناشی از تزریق واکسن‌های ام‌آران‌آ است.
داود نشان می‌دهد تعداد مرگ‌ومیرهای غیرکرونایی ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۰،  بسیار کم‌تر از افزایش شدید مرگ‌و میرهای ناگهانی در سال ۲۰۲۱ بود که پس از واکسیناسیون گسترده آغاز شد.
نکته قابل توجه این‌جا است که بیشتر مرگ‌ومیرهای سال ۲۰۲۱ که بیشتر در میان افراد ۱۸ تا ۶۴ ساله رخ داده است، مربوط به این بیماری تشخیص داده نشده ‌است.
داود که متخصص پیگیری و پیش‌بینی روندها و یکی از بنیان‌گذاران شرکت سرمایه‌گذاری جهانی فایننس تکنولوجیز است، می‌نویسد: «از فوریه ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲، مرگ‌ومیر نسل جوان با افزایش ۶۰ هزار نفری، معادل کشته‌های جنگ ویتنام بوده است.»
«جنگ ویتنام ۱۲ سال طول کشید اما تعداد جوانان سالمی که در ۱۲ ماه اخیر شاهد مرگ‌شان بودیم، با تعداد کشته‌های آن برابری می‌کند.»
برنامه واکسیناسیون آنفولانزای خوکی پس از ۳ مرگ متوقف شد
سیزدهم اکتبر ۱۹۷۶، نیویورک تایمز خبری با این عنوان درباره واکسن آنفولانزای خوکی منتشر کرد که «برنامه واکسیناسیون آنفولانزای خوکی به دلیل فوت سه نفر بعد از تزریق، در ۹ ایالت متوقف شد.»
تا ۲۴ام فوریه، نزدیک به ۳۴۵۸۰ مرگ در سامانه دولتی گزارش روی‌دادهای نامطلوب پس از واکسیناسیون ثبت شده ‌است. این سامانه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات‌متحده تعلق دارد که به گزارش ناکافی عوارض واکسن‌های کووید۱۹ شهرت دارد.
با در نظر گرفتن مرگ‌ومیر ناشی از همه واکسن‌ها، این تعداد از ۴۲۰ مرگ در سال ۲۰۲۰ (قبل از واکسیناسیون کووید۱۹) به ۲۲۲۷۸ مرگ در سال ۲۰۲۱ (پس از واکسیناسیون کووید۱۹) افزایش یافته است که نشان‌دهنده ۵۳.۰۴ برابر افزایش است.
پزشکان شجاع در سراسر جهان لب به سخن گشوده‌اند
با افزایش شواهدی که نشان می‌دهد واکسن‌های ‌کووید۱۹ بیش‌تر از آن‌که مفید باشند، ضرر دارند، پزشکان و کارشناسان بهداشت سراسر جهان شروع به مخالفت با ادامه تزریق واکسن‌های ام‌آران‌آ کرده‌اند. این در حالی است که بسیاری از آنان در معرض از دست دادن شغل خود هستند.
آنان معتقدند تزریق این واکسن‌ها به‌ویژه برای جوانان مشکل‌ساز است. این در حالی است که معمولاً ابتلا به کووید۱۹ برای جوانان، صرفاً عفونت ویروسی خفیفی است که به راحتی خوب می‌شود.
در ماه مه۲۰۲۰، اولین مقاله خود در این زمینه را با عنوان «ممکن است قدرت در دست آنان باشد اما محققین با آن‌ها مقابله می‌کنند»، در مورد محققان و پزشکان متخصصی نوشتیم که با شواهد و مدارک علیه تبلیغاتی صحبت کردند که خودشان را در قالب علم جا می‌زنند.
از آن زمان، به تهیه مدرک و گزارش درباره این پدیده جهانی ادامه دادیم که پزشکان و دانشمندان وظیفه‌شناس علوم پزشکی که حقایق به دست آمده را دنبال می‌کنند،  معتقدند واکسن‌های ام‌آران‌آ بیش از آن‌که مفید باشند، ضرر دارند و زمان آن فرا رسیده که جلوی این آسیب‌ها گرفته شود.
جراح قلب‌وعروق ژاپنی معتقد است باید تزریق دوزهای تقویت‌کننده واکسن را متوقف کرد
دکتر کنجی یاماموتو، جراح قلب‌وعروق ژاپنی معتقد است تزریق هرگونه واکسن دیگری برای کووید۱۹ بسیار خطرناک است. او در یادداشتی در مجله ویرولوژی نوشت: «تزریق دوزهای تقویت‌کننده این واکسن باید برای حفظ ایمنی متوقف شود.» او شاهد موارد مرگ‌بار ترومبوتیک ترومبوسیتوپنی (نوعی اختلال در انعقاد خون) ناشی از مشکلات ایمنی واکسن بوده است.
او و همکارانش متوجه اختلال عمل‌کرد سیستم ایمنی ناشی از واکسیناسیون در برخی بیماران شدند. برخی از آنان به دلیل ابتلا به عفونت‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک جان‌شان را از دست داده‌اند که یاماموتو آن‌ها را به مشکلات ایمنی ناشی از واکسیناسیون نسبت می‌دهد.
او می‌نویسد: «تا به امروز، زمانی‌که بحث مزایا و معایب واکسن‌های ام‌آر‌ان‌آ مطرح می‌شد، معمولاً توصیه به تزریق این واکسن‌ها می‌شد‌. اما به مرور با کنترل بهتر همه‌گیری کووید۱۹، احتمالاً عوارض این واکسن‌ها آشکارتر می‌شوند.»
«این فرضیه وجود دارد که پروتئین‌های اسپایک (شاخک ویروس) موجود در واکسن‌های ژنتیکی می‌تواند منجر به افزایش بیماری‌های قلبی‌عروقی، به‌ویژه سندرم‌های حاد کرونری شود. علاوه بر کاهش عمل‌کرد سیستم ایمنی و افزایش خطر ابتلا به عفونت‌های مختلف، خطر آسیب‌های ناشناخته به اندام‌ها در اثر تزریق واکسن وجود دارد که بدون تظاهرات بالینی آشکار، عمدتاً در سیستم گردش خون، پنهان است.»
متخصص قلب بریتانیایی نیز در این زمینه اظهارنظر کرد
دکتر عاصم مالهوترا، متخصص قلب بریتانیایی که در تمام دوران پزشکی خود به‌شدت طرفدار واکسن بوده است، در ابتدا از برنامه واکسیناسیون کووید۱۹ دفاع کرد.
در واقع، جزو اولین کسانی بود که این واکسن را دریافت کرد.
اما پس از ساعت‌های بی‌شمار تحقیق و بررسی دقیق تمام داده‌های علمی موجود، دیگر این واکسن‌ها را توصیه نمی‌کند. همان‌طور که در مستند اخیری به نام «ایمن و مؤثر: دیدگاهی دیگر» توضیح داد، اکنون معتقد است که این واکسن‌ها باعث «آسیب‌های غیرمنتظره» می‌شود.
علاوه بر این، چندین مقاله داوری‌شده در توضیح این داده‌ها منتشر کرده است. مالهوترا می‌نویسد: «تجزیه و تحلیل مجدد کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی‌شده و کنترل‌شده مربوط به فن‌آوری اسید ریبونوکلئیک پیام‌رسان (ام‌آران‌آ) نشان می‌دهد که خطر عوارض جانبی واکسن‌ها بسیار جدی‌تر از بستری در بیمارستان در اثر ابتلا به کووید۱۹ است.»
متخصص قلب استرالیایی خواستار توقف واکسیناسیون است
دکتر راس واکر، متخصص قلب‌وعروق در سیدنی استرالیا، تنها در مطب خود، شاهد حدود ۷۰ مورد مشکل قلبی ناشی از واکسن‌های ام‌آران‌آ در پی تزریق این واکسن‌ها بوده است.
اکنون معتقد است که واکسن‌های ام‌آر‌ان‌آ «بسیار مستعد التهاب» هستند و هرگز نباید اجباری می‌شدند.
می‌گوید برخی مشکلات قلبی مانند تپش قلب، درد قفسه سینه و تنگی نفس تا شش ماه پس از واکسیناسیون در بیمارانش مشاهده می‌شود.
واکر در مصاحبه با دیلی‌میل استرالیا گفت: «نیازی به استفاده از واکسن‌های ام‌آر‌ان‌آ مانند فایزر و مدرنا نداریم.»
یک ویروس‌شناس و ایمنی‌شناس اظهارنظر می‌کند
دکتر یوهونگ دونگ می‌نویسد و بیش از ۲۰ سال تجربه در تحقیقات ویروس‌شناسی و ایمنی‌شناسی دارد.
برای دکترای خود در دانشگاه پکن چین، تخصص بیماری‌های عفونی را برگزیده و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷، کارشناس ارشد علمی پزشکی و مدیر پایش ایمنی و کیفیت دارویی دفتر مرکزی نُوارتیس در سوئیس بوده است. در آن دوره، چهار جایزه از آن شرکت گرفت.
دونگ در ایملی نوشت: «بر اساس مطالعات پیش‌بالینی و بالینی، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این واکسن‌های کووید۱۹ از افراد در برابر ابتلا به سارس‌کووید۲ محافظت نمی‌کند، اما عوارض جانبی قابل توجهی چون لخته‌های خون غیرطبیعی، اختلالات قلبی عروقی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی، اختلالات ایمنی، آسیب‌های عصبی، و اختلالات باروری را در پی دارد.»
«در سطح کل جمعیت، خطرات این واکسن‌ها بیشتر از منافع‌شان است. باید تصمیمی مناسب اما منطقی برای توقف فوری برنامه واکسیناسیون کووید۱۹ بگیریم.»
دونگ می‌گوید فن‌آوری ام‌آران‌آ راه حل ایجاد ایمنی قوی برای جان سالم به در بردن از ابتلا به ویروس نیست.
بلکه، باید به مردم بیاموزیم «چگونه مصونیت طبیعی خدادادی را حفظ یا تقویت کنند [و] سبک زندگی و طرز فکر مخرب خود را تغییر دهند.»
باید به سرعت متوقف شود
دکتر بوز راونل، پزشک بازنشسته اطفال کارولینای شمالی که ۳۱ سال از عمر خود را در مطب خصوصی و ۱۱ سال را به عنوان متخصص اطفال دانشگاهی و شش سال را در طب یک‌پارچه اطفال گذرانده است، می‌گوید: «برنامه واکسیناسیون کووید۱۹ باید به‌سرعت متوقف شود زیرا علائمی وجود دارد که نشان ‌دهنده عوارض نامطلوب غیرمنتظره‌ای چون مرگ هستند.»
راونل گفت بیش از ۴۵۰۰ ساعت وقت صرف مطالعه درباره سارس‌کووید۲ و واکسن‌های آن کرده است.
او می‌گوید: «خطر مرگ یا آسیب‌های جدی ناشی از سویه‌های فعلی کووید از نظر آماری کم است، درمان‌های سرپایی مؤثر هستند و واکسن‌ها تنها قادر به ۰.۵ تا ۱.۶ درسد کاهش خطر مطلق هستند که بسیار کم است.»
«این واکسن‌های ام‌آران‌آ قادر به برآورده ساختن عمل‌کرد اصلی یک واکسن نیستند که جلوگیری از ابتلا به بیماری یا انتقال آن به دیگران است.»
به زباله دان تاریخ تعلق دارد
دکتر توماس ردوود با بیش از ۳۰ سال سابقه در پزشکی اورژانس، در نظام‌های مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در ول‌استار و پیدمونت آتلانتا فعالیت می‌کرد تا این‌که به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های واکسیناسیون کووید۱۹، امتیازش را از دست داد. اکنون در آلاباما طبابت می‌کند.
ردوود گفت: «باید برنامه واکسیناسیون کووید را متوقف کنیم، باید کاملاً متوقف شود. واکسن‌هایی که تبلیغ می‌شد ایمن و مؤثر هستند، اصلاً این‌گونه نبودند.»
ردوود می‌گوید تعجب می‌کند که جامعه پزشکی هم‌چنان از این واکسن‌ها دفاع می‌کند و حتا آن‌ها را تبلیغ می‌کند.
او می‌گوید: «همه واکسن‌های دارای عوارض جانبی مشابه از بازار حذف شدند. ناتوانی این واکسن در جلوگیری از ابتلا به بیماری و در نتیجه، انتقال آن نشان می‌دهد که چرا این داروی آزمایشی به زباله‌دان تاریخ تعلق دارد.»
تأثیر سمّی روی قلب
دکتر کرک میلهون، متخصص قلب کودکان و مدیر پزشکی سازمان غیرانتفاعی «برای قلب‌ها و روان‌ها» می‌گوید پروتئین اسپایک یک سم قلبی شناخته شده است.
میلهون در ایمیلی نوشت: «اکنون مشخص شده است که به عنوان یک سم قلبی عمل می‌کند.»
میلهون می‌گوید هیچ منطقی ندارد که برای جلوگیری از یک ویروس تنفسی با نرخ پایین مرگ‌ومیر نسبت به نرخ ابتلا، آگاهانه بدن خود را در معرض یک سم قلبی قرار دهیم.
پس از حمله‌ای که به سلامتی‌مان شده است، همه‌مان نیاز به بهبود داریم
دکتر کامی بنتون، پزشک خانواده بخش خصوصی در هانترسویل کارولینای شمالی، می‌گوید از همان ابتدا نسبت به برنامه واکسیناسیون کووید۱۹ خوش‌بین نبوده است.
بنتون گفت: «از همان ابتدا، این علم معیارهای تأیید استفاده را برآورده نکرد.»
«داده‌های جاری تأیید می‌کند که این واکسن نتوانست وعده‌های خود را برآورده کند و هم در سطح فیزیکی و هم در سطح روانی‌اجتماعی منجر به آسیب‌هایی جدی در مقیاس جهانی شد.»
«پس از حمله‌ای که به آزادی و سلامتی‌مان شده است، همه‌مان نیاز به بهبود داریم.»

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1233526
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
44
1306
2080
1221950
14605
16017
1233526

آی‌پی شما: 18.191.176.66
امروز: سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403