پرسپولیس با شکست استقلال صدرنشین لیگ برتر ایران شد

سدمین رویارویی پرسپولیس و استقلال و دربی پایتخت با پیروزی قرمزهای تهران به پایان رسید تا این تیم حداقل تا مشخص شدن نتیجه مسابقه روز دوشنبه سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی صدرنشین لیگ برتر ایران باشد.


تک گل این مسابقه را که در چارچوب بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر ایران، در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، عیسا آل کثیر در دقیقه ۵۰ بازی و در پی ارسال پاس عمقی مهدی ترابی به ثمر رساند.
بدین ترتیب، عیسا آل کثیر تعویض طلایی یحیا گل محمدی، سرمربی پرسپولیس لقب گرفت که در دقیقه ۴۶ جایگزین مهدی عبدی، مهاجم جوان قرمزهای پایتخت شده بود. عیسی آل کثیر پس از به ثمر رساندن این گل، با درآوردن پیراهن خود به شادی پرداخت که این اقدام او منجر به دریافت کارت زرد از سوی پیام حیدری، داور بازی شد.
رسانه‌های ایران شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی را حدود ۴۰ هزار نفر برآورد کردند. دربی پیشین تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شده بود و در
مسابقه نیز جای تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی همچنان خالی بود.
 بر پایه گزارش این رسانه‌ها، بین دو نیمه خطر ریزش سکوهای طبقه دوم آزادی باعث شد تا تماشاگران بخشی از سکوهای ورزشگاه را ترک کنند؛ ورزشگاهی که پیش از این بارها نسبت به نیاز فوری آن به بازسازی و به‌سازی هشدار داده شده است.
پرسپولیس با شکست استقلال که مدافع عنوان قهرمانی است، ۵۷ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. استقلال تهران نیز با ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.
جایگاه هر دو تیم در پی مشخص شدن نتیجه بازی روز دوشنبه تیم سپاهان که با ۵۵ امتیاز و به دلیل گل زده کمتر نسبت به استقلال در رتبه سوم قرار دارد، قابل تغییر خواهد بود.
با توجه به نزدیکی امتیاز سه تیم صدرنشین لیگ برتر ایران، مسابقه‌های سه هفته پایانی این رقابت بسیار حساس خواهد بود. پرسپولیس هفته آینده به مصاف پیکان خواهد رفت و استقلال نیز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. تیم سپاهان نیز مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. تیم سپاهان نیز مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.
در دیگر بازی تراکتورسازی تبریز با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان تهران، ۴۶ امتیازی شد و به جایگاه چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1233470
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
1294
730
2024
1221950
14549
16017
1233470

آی‌پی شما: 18.191.42.205
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403