مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

امتحانات مدارس در کرمان حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات خرداد ماه به صورت حضوری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و بر اساس آیین نامه‌های آموزشی و ارزشیابی برگزار می‌شود.


رضا رضایی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات افزود: با توجه به استمرار آموزش حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی جاری و تدریس تمام محتوای کتب درسی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم تمام دوره‌های تحصیلی به شیوه حضوری و بر اساس آئین نامه‌های آموزشی و ارزشیابی برگزار می‌شود.
وی به برنامه امتحانات اشاره کرد و ادامه داد: سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس روزانه، بزرگ‌سالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق بارم بندی تعیین شده توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بدون حذفیات طراحی و به صورت الکترونیکی به حوزه‌های امتحانی سراسر استان ارسال می‌شود.
رضایی با بیان این‌که برنامه امتحانات نهایی نیز جهت اجرا به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: امتحانات از یکم تا بیست و هشتم خرداد ماه با رعایت نکات بهداشتی به ویژه گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه‌ها، تهویه هوای مناسب، تدارک ماسک، مواد شوینده، ضدعفونی کننده و… برگزار می‌شود و عوامل برگزاری امتحانات با نظارت رئیس حوزه، مسئولیت حسن برگزاری این امتحانات را برعهده دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که از اولیا انتظار می‌رود با فراهم کردن شرایط مناسب در ایام باقیمانده سال تحصیلی در به ثمر رساندن تلاش فرزندانشان و خدمات آموزشی و پرورشی مدارس بیشتر همکاری کنند، تصریح کرد: بدیهی است دانش آموزان عزیز هم لازم است با برنامه ریزی و پشتکار از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.
رضایی در خصوص حضور دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا در حوزه‌های امتحانی گفت: این دانش آموزان در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبان در امتحانات شرکت می‌کنند و از این بابت هم نگرانی وجود ندارد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1240143
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
661
974
661
1231446
5978
15244
1240143

آی‌پی شما: 18.217.203.172
امروز: یکشنبه، 16 ارديبهشت 1403