تمدید مهلت ثبت نام مدیران مسوول رسانه‌ها در انتخابات نوزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات

بنابه درخواست شماری از مدیران مسوول رسانه‌ها، انتخابات نماینده مدیران مسوول در نوزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات، تا پایان روز شنبه 16 مهرماه تمدید شد.


به‌گزارش دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات، مدیران مسوول متقاضی نمایندگی تا پایان روز شنبه 1401/07/16 می‌توانند درخواست خود را در سامانه جامع رسانه‌ها ثبت کنند.
دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات، پیشتر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «در اجرای تبصره (4) ماده (10) قانون مطبوعات، از مدیران مسوول محترم مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور دعوت می‌شود در صورتی‌که نامزد نمایندگی برای این دوره از انتخابات هستند، تا پایان روز پنج‌شنبه 1401/07/14  با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی الکترونیکی «e-rasaneh.ir» مراجعه و نسبت به ثبت درخواست نامزدی و درج خلاصه‌ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی خود اقدام کنند».
بنابر این گزارش، مدیران مسوول رسانه‌ها، تا پایان روز شنبه 16 مهرماه 1401 می‌توانند برای ثبت نام به سامانه جامع رسانه‌های کشور مراجعه کنند.
تاریخ برگزاری این دوره از انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیأت نظارت بر مطبوعات، پس از ثبت نام متقاضیان، اعلام می‌شود.
شرایط قانونی نامزدها و رای‌دهندگانِ انتخابات نمایندگی مدیران مسوول در هیأت نظارت بر مطبوعات اعلام شد
هیأت نظارت بر مطبوعات با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط قانونی نامزدها و رای دهندگانِ انتخابات نمایندگی مدیران مسوول در نوزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات را اعلام کرد.
به‌گزارش دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات، متن کامل این اطلاعیه به‌شرح زیر است:
«اطلاعیه»
شرایط قانونی نامزدها و رای دهندگان در انتخابات نمایندگی مدیران مسوول
نوزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات
طبق تبصره 4 ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، «مدیران مسوولی که پروانه انتشار رسانه آن‌ها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده 16 قانون مطبوعات توسط هیأت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آن‌ها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.»
شایان ذکر است؛ شاخص نظم انتشار در مورد نشریات مکتوب و الکترونیکی غیربرخط، گزارش اعلام وصول تأیید شده و درسد نظم انتشار مندرج در سامانه جامع رسانه‌های کشور است و در مورد رسانه‌های الکترونیکی برخط (پایگاه‌های خبری) فعالیت منظم و مستمر با درج کد اعلام وصول الکترونیکی در رسانه، احراز می‌شود.
 لذا تأکید می‌گردد؛ آن دسته از پایگاه‌های خبری که تاکنون نسبت به درج کد اعلام وصول الکترونیکی در رسانه خود اقدام نکرده‌اند، لازم است در اسرع وقت با مراجعه به صفحه صاحب امتیاز، در بخش مجوزها کد اعلام وصول الکترونیکی را دریافت و در رسانه خود درج نمایند. بدیهی است در غیر این صورت فعالیت منظم و مستمر پایگاه خبری احراز نمی‌شود و مدیرمسوول آن رسانه امکان شرکت در انتخابات را نخواهد داشت.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1233055
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
879
730
1609
1221950
14134
16017
1233055

آی‌پی شما: 3.14.253.152
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403