کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در حال جمع‌آوری است

به نظر می‌رسد کارت‌های سوخت آزاد در جایگاه‌های بنزین در حال جمع‌آوری است و این موضوع مشکلاتی را برای مردم و جایگاه‌ها ایجاد خواهد کرد.


رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: جمع آوری کارت‌های آزاد بنزین از جایگاه‌های سراسر کشور سرعت گرفته و این موضوع بر اساس قانون در حال انجام است، این‌که مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند خوب است ولی ما مخالف روش‌های اجباری و جمع آوری کارت‌ها به صورت سریع هستیم چرا که موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می‌شود.
اسدالله قلی زاده با بیان این‌که چرا در قانون بودجه به الزام استفاده از کارت سوخت شخصی تأکید شده است برای ما مشخص نیست و تناسبی بین این دو نمی‌بینیم، اظهار کرد: با این حال همواره توصیه می‌کنیم مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و طی روزهای آتی حتماً کارت سوخت همراه خود داشته باشند تا با مشکل و معطلی برخورد نکنند.
وی ادامه داد: اگر این روال ادامه یابد طی ماه‌های آینده در هر جایگاه نهایت دو تا چهار کارت آزاد باقی می‌ماند، به عبارت دیگر تعداد کارت‌های آزاد تا ۷۰ درسد در جایگاه‌ها کم‌تر می‌شود، لازم است مسوولان به تمام کسانی که کارت سوخت دریافت نکرده‌اند، کارت بدهند و کارت‌های المثنا نیز صادر و ارائه شود.
به گفته رئیس صنف جایگاهداران کشور، زمانی که مسوولان بدون حق نظر مشورتی از متخصصان تصمیماتی در مورد توزیع سوخت می‌گیرند و چون خودشان در میدان عمل قرار ندارند، طبیعی است که مردم و جایگاهداران با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند.
قلی زاده اظهار کرد: قطعاً همه متخصصان مخالف روش‌های اجباری تند و بدون مشورت در این حوزه هستند و مشخص است که در موضوع سوخت راحت‌ترین راه حل لزوماً بهترین راه حل نیست و این جمع آوری سریع کارت‌های آزاد مورد اعتراض مجموعه صنفی ما است و مشکلاتی را ایجاد می‌کند که بار اصلی آن روی دوش جایگاهداران است نه مسوولان تصمیم گیر، لذا در حال پیگیری موضوع هستیم.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1233468
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
1292
730
2022
1221950
14547
16017
1233468

آی‌پی شما: 3.15.226.248
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403