عضو مجلس خبرگان به ضرب گلوله کشته شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران می‌گوید ضارب در محل دستگیر شده است.


رسانه‌های ایران از وقوع یک حمله مسلحانه علیه عباسعلی سلیمانی، امام جمعه پیشین زاهدان و عضو مجلس خبرگان رهبری خبر دادند.
این حادثه در بابلسر روی داده و روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز کشته شدن او به ضرب گلوله را تأیید کرده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران همچنین اعلام کرد که ضارب در محل دستگیر شده است.
روح‌الله سلگی گفت که تحقیقات درباره انگیزه ضارب ادامه دارد و آنچه تا کنون روشن شده با توجه به پیشینه ضارب که از افراد بومی منطقه است، حاکی از آن است که این اقدام «ماهیت امنیتی و تروریستی» نداشته است.
به گفته‌ی او، عباس‌علی سلیمانی برای انجام امور مالی به بانک رفته بود که این حادثه روی داده است. ضارب نیز عباس‌علی سلیمانی را نمی‌شناخته است و درواقع «یکی از کارکنان شرکت‌های انتظامی بوده» که کارهای انتظامی بانک را انجام می‌دهند و به این ترتیب، ضارب پیش از وقوع حادثه در داخل بانک و مسلح بوده است.
بنا بر گزارش رسانه‌های ایران او با شلیک گلوله در محدوده میدان شهربانی بابلسر کشته شده است.
به نقل از یک شاهد عینی نوشت «عباسعلی سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و به رگبار بسته است.»
در این گزارش عنوان شد که عباس‌علی سلیمانی کشته و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند. با این حال برخی از گزارش‌های دیگر حاکی از این است که نگهبان بانک ضارب بوده است.
عباس‌علی سلیمانی بین سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۷ نماینده خامنه‌ای در استان سیستان و بلوچستان و امام‌جمعه شیعیان زاهدان بود. او همچنین از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ نماینده رهبری و امام‌جمعه کاشان بود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1233523
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
41
1306
2077
1221950
14602
16017
1233523

آی‌پی شما: 3.138.125.2
امروز: سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403